Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

9 de desembre de 2020
0 comentaris

Marketing digital en sector estétic

El que has de saber abans de preparar una estratègia de màrqueting digital.

Abans d’entrar en matèria, hem de detenir-nos en el punt més bàsic. Què és una estratègia de màrqueting i per què és important per al teu negoci d’estètica? La definició estàndard et dirà que
el màrqueting és un pla d’acció que ens portarà fins aconseguir els nostres objectius de negoci. Per a nosaltres, és el pas a pas que hem de seguir per arribar a tenir un negoci tan estable com rendible. Per exemple, si no vols anar demà a treballar sense tenir molt clar quan arribarà la teva propera clienta o per què no aconsegueixes els resultats que esperaves, és important tenir una estratègia que t’aporti claredat i seguretat. Per això, hi ha certes fases per les quals has de passar ABANS de posar en marxa la teva estratègia de màrqueting.

1. ANALITZA EL TEU SITUACIÓ.

És primordial que primer entenguis on et trobes per saber on vols arribar. Has estudiar la situació actual la teva empresa en profunditat per prendre les decisions adequades de cara a el futur. Això inclou:

Les teves fortaleses i debilitats com a negoci.
Els serveis i productes que ofereixes.
Les vies i els mètodes que fas servir per donar a conèixer aquests serveis i productes.
El teu situació financera actual.
Tot el que se’t ocorri per tenir una definició clara de la situació en què es troba el teu centre d’estètica ara mateix, abans d’aplicar cap canvi.

 

2. DEFINEIX ELS TEUS OBJECTIUS.

Quines són les metes i resultats que pretens aconseguir? Aquest pas és essencial.
Pensa que no pots arribar a cap objectiu si no tens un objectiu cap al qual apuntar. Però això no vol dir que hagis de conformar-te amb qualsevol cosa. Aquests objectius que formaran la base del teu estratègia de màrqueting no poden tenir qualsevol forma. Han de ser específics, mesurables i, una cosa molt important, realistes. És a dir, no és el mateix afirmar que “vull molts clients” al fet que “vull aconseguir 15 reserves a el mes per aquest servei concret”. ¿Notes la diferència? Ho faràs quan ho provis a la pràctica.

3. CONEIX ELS TEUS CLIENTS.

Podries treballar hores i hores per crear el pla de màrqueting més elaborat de la història. No obstant això, si no saps qui són els teus clients, no sabràs a qui dirigir-te quan et toqui prendre acció. Sense clients no hi ha ingressos i sense ingressos no hi ha negoci, ¿no és així? Per aquest motiu conèixer als teus clients o clientes a la perfecció és essencial per a qualsevol centre d’estètica. I el teu no hauria de ser una excepció. Com són aquestes persones? Què necessiten de tu i com pots donar-? Hi ha serveis i productes més populars que altres? Per què? No et talls i intenta ser el més específica que puguis. T’ajudarà més endavant quan arribi el torn de muntar les teves campanyes publicitàries o crear contingut per als teus xarxes socials o pàgina web (parlarem d’això en un instant).

 

4. VIGILA A LA TEVA COMPETÈNCIA.
El més probable és que el teu centre d’estètica no sigui l’únic de la teva zona o la teva ciutat, cert? Per això, una de les teves tasques serà prestar atenció al que estan fent els teus “competidors” propera. Alguns exemples: pot ser que llancin ofertes molt econòmiques periòdicament, que utilitzin un sistema de reserves de què prendre exemple o que tinguin molts seguidors causa de la seva activitat en xarxes socials. Conèixer com estan treballant els altres et donarà claredat per esbrinar el que funciona i el que no entre els teus clients. No els treguis ull de sobre.

5. UNEIX ELS PUNTS I DALE PAS A LA TEVA ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING DIGITAL.

D’acord, has seguit les nostres recomanacions i tots els passos, has pres nota i tens un munt d’informació interessant. Ara què? Arribats a aquest punt, sabràs quin és la teva situació actual, quins resultats vols aconseguir, a qui t’agradaria tenir com a client i com ho està fent la teva competència. Bé. Totes aquestes dades que has anat recollint es convertiran en una llista d’idees que has de tenir en compte per el teu pla de màrqueting. El següent pas és unir totes aquestes idees, analitzar-les i començar a pensar en els passos que pots donar per passar de les idees als fets. I, per això, hi ha 5 punts imprescindibles que has d’incloure en el teu pla de màrqueting com ha fet la clinica rinoplastia barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!