Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

Que es Google Bert?

20 de novembre de 2019

BERT és una neurona vermella de codi obert creada per Google per processar de forma més efectiva el llenguatge natural utilitzat per l’ús de les botigues. El seu objectiu és interpretar el llenguatge de les nostres búsquedas (la forma a la nostra expressió). El nom del BERT té la intenció de “Representacions de codificadors bidireccionals

Llegir més

Colors per a pàgines web: Una visualització atractiva.

16 de novembre de 2019

  A més de l’atractiu contingut que ha d’incloure una pàgina web per ser de gran èxit, és molt important tenir en compte el seu disseny. Aquest disseny, pot generar en la mateixa una major quantitat d’usuaris, sent visualment cridaner. És de vital importància prestar atenció a les imatges elaborades, cal·ligrafies, estructura i logos, però

Llegir més

Què és el màrqueting digital i per què és important?

7 de novembre de 2019

  El màrqueting digital o màrqueting online es converteix en una disciplina elemental per a tenir èxit en un llarg segle XXI. No ens trobem en l’època de la tecnologia, les avantatges de dispositius, les facilitats de lliurament , tot ha quedat al consum dels consumidors, tan sols falta fer clic per a la informació

Llegir més

Marketing en el voluntariat

7 de novembre de 2019

Per què és important tenir estratègies de màrqueting digital si et dediques al voluntariat? El màrqueting digital es converteix en un element pilar per a que les empreses puguin assolir els seus objectius de vendes i creixement. Tomando en consideración que, actualmente, gran parte de los clientes en casi todos los campos o áreas de

Llegir més

¿Que es un algoritme de Google?

25 d'octubre de 2019

Què és l’algoritme de Google i com funciona Ell algoritme de Google és la fórmula matemàtica que s’encarregarà de decidir quina posició és la que et correspon dins de Google per a cada paraula clau en funció d’una sèrie de paràmetres. Aquest algoritme pot arribar a canviar fins a 100 vegades a l’any i resulta

Llegir més

¿Que es un Mapa de Calor?

21 d'octubre de 2019

Aquesta tècnica d’analítica web et permetrà saber quines àrees del teu lloc reben realment l’atenció dels visitants. Un Heatmap (o ‘mapa de calor’) és un gràfic en el qual es ressalten mitjançant un codi de colors zones concretes d’una web en base a criteris com el nombre de clics, o les àrees per les quals

Llegir més

SEO per ONGS

19 d'octubre de 2019

Entenent l’algoritme de Google L’algoritme de Google és la fórmula matemàtica que ordena i ens presenta els resultats de cerca. Per tant si vols posicionar el teu web has de conèixer què és el que valora aquest algoritme, quins factors entren en joc i així treballar per millorar els requisits tècnics que la teva web

Llegir més

SEO per recerques per veu

19 d'octubre de 2019

Raons per optimitzar el SEO per cerca per veu A.- Major visibilitat en els snippets Visibilitat SEO per cerca per veu Els rich snippets són uns codis d’HTML que s’insereixen en les webs. Gràcies a ells, els cercadors obtenen informació sobre la temàtica dels continguts. D’aquesta manera, apareixen en els SERP d’una manera organitzada. Una

Llegir més

La estrategia de un Marketing Digital per la teva ONG

9 d'octubre de 2019

Passos per desenvolupar l’estratègia de màrqueting digital a les ONG Anàlisi de la realitat de la teva ONG -Públic objectiu de la teva ONG -Objectius de comunicació en la teva ONG -Mitjans de comunicació a la teva ONG -Planificació estratègica en la teva ONG -Avaluació del pla estratègic en la teva ONG   1. Anàlisi

Llegir més

Velocitat de càrrega: determinant per a l’optimització web

9 d'octubre de 2019

El internet s’ha convertit en la millor via disponible per a les diferents empreses o marques que volen apropar-se als clients de manera directa, sense limitacions d’horari, zona geogràfica, etc … a causa d’aquesta realitat coneguda, la plataforma en línia s’ha omplert de llocs webs que competeixen diàriament per atreure la major quantitat de trànsit.

Llegir més

Optimitzacions SEO: millora el posicionament web

9 d'octubre de 2019

Quan parlem de optimitzacions SEO fem referència a totes les modificacions que s’implementen en un lloc web perquè sigui “agradable” davant els ulls dels cercadors (com Google) i, d’aquesta manera, aconsegueixi ocupar un bon lloc a la primera pàgina de resultats. És a dir, Google és el motor de cerca per excel·lència, a causa d’això

Llegir més

Definició de Màrqueting per a ONGs

1 d'octubre de 2019

Definició de Màrqueting per a ONGs El Màrqueting per a ONGs seria el conjunt d’activitats per intentar atraure, captar, retenir i fidelitzar donants i voluntaris que trobin valor en la causa humanitària nucli de l’organització. La funció del Màrqueting a una ONG deu contribuir a la causa, ajudant a aconseguir els objectius marcats. Partim de

Llegir més

Storyscaping: funció i avantatges

1 d'octubre de 2019

Storyscaping: funció i avantatges Cal que les marques es mantinguin al dia amb les noves pràctiques de màrqueting digital que busquen optimitzar la interacció entre les empreses i els consumidors, millorar la imatge i “assegurar” un augment en les vendes. Per entendre el storyscaping començarem parlant de l’storytelling, la qual cosa és, senzillament, l’acció d’explicar

Llegir més

Engagement: compromís dels clients cap a la marca

1 d'octubre de 2019

Actualment, el compromís dels clients és molt diferent al que presentaven anys enrere. Avui en dia les persones compten amb moltíssimes opcions per rebre informació, i esperen que les empreses o marques aconsegueixin anticipar-se a les seves necessitats, podent brindar una solució en temps real. Gràcies a això, l’engagement resulta un desafiament a considerar. Cal

Llegir més

¿Que es una ecommerce?

1 d'octubre de 2019

Què és el a-ecommerce? Quan parlem de a-ecommerce segons una agència màrqueting digital fem referència a una forma de comerç molt conegut dins de l’àmbit web, i ha de rebre especial atenció dels encarregats en el sector retail. L’a-ecommerce ha estat creat amb el propòsit de portar el comerç electrònic a un altre nivell, especialment

Llegir més